Friday, April 27, 2012

Assalamualaiku.....
bismillahirrohmanirrahim.....
coretan hari ini.... kerana mengingatkn seorang SAHABAT yg terlalu soleha sayang kerana Allah... dia seorang insan luar biasa yg Allah telah kurniakan buat soleha.. Alhamdulillah.. terima kasih Allah... Terima kasih...  soleha terharu dengan apa yg telah dia lakukan untuk soleha... Lillahi... bersyukur mengenalimu syg... awk insan yg sgt istimewa... sgt istimewa... walau kami tdak dpat bersua.. tpi kami selalu bertemu di mimpi... =)  Jika Allah sudah berkehendak, maka tiada apa yg boleh menghalang kan???  buat awk yg sy maksudkan.. awak x de salah apa2x dengan sy... terima kasih dear.. selalu ambil berat... awak insan yg sgat hebat.. insan yg kuat..tabah..cantik.. berdikari.. Insya- Allah.. Allah akn beri awk gnjaran yg hebat.. aamin... terima kasih lgi sekali... Ya Allah.. jgan Engkau ambil insan yg ku syg ini Ya Allah...
^
^
^
^
SIAPA INSAN yg soleha maksudkan yer??? biarlah rahsia... soleha yakin.. awk akan tahu awk adalah insan yg soleha maksudkan...  Jangan berduka keranaku shabat.. kerana kegembiraanmu akn menghapus segala kedukaan di jiwaku... 

khas buatmu syang.. SAHABATKU... >>>>>

[] [] [] [] []  [] [] [] [] [] [] 

SENYUMLAH WAHAI SAHABATKU... ^__^

Sunday, April 22, 2012

Assalamualaikum.. 
lamenyer x update blog nih... hari ni tergerak hati ini utk mncoretkn sesuatu... memang betul lah.. biar la org lain tdak mahu atau tdk dpt memhami prassaan kite.. kite masih ade Allah yg sentiasa memahami dan sntiase mendengar setiap rintihan hamba-hambaNya... tak semua yg kita inginkan akn menjadi knyataan...  tapi Allah sedang merencanakn sesuatu yg lebih baik... walaupun ia tidak seperti yg diharapkn.. tpi itulah yg terbaik utk kite..hehe... msti rmai yg x fham.. ap lah yg cuba soleha smpaikan... tpi x per...  terima kasih sbb dah bce smpai sni.. i really appreciate that...  harini soleha mngetahui sesuatu knyataan yg agak sedih..tpi redha... semoga semua kebahagian mlik org2x yg soleha sentiasa kasihi...   orang-orang yg sentiasa ade di sekeliling soleha... yup...  apa yg soleha nk ckp.. harga sebuah persahabatan itu mmg tiada bandingannya... walaupun mgkin kadangkala ade slah fham dn sbgainya.. tpi itu yg bnyak mngukuhkn tali pershbatan... ermm... Alhamdulillah.. soleha sentiasa dikelilingi degan org2x yg sangat baik... dan soleha sgt sygkn mereka... =)  kadangkala kata-kata tdak mnggambarkan apa yg kiter rase kn? betul x? do you agree with me?? siapa setuju angkat siku..hehe... gurau jer...  tdak mmpu diungkapkan dgn kate2x perasaan sbenar.. tetapi hnya ini yg mmpu untuk soleha kongsikan.. hargailah nilai persahabatan... kerana sahabat adalah salah satu anugerah yang Allah pinjamkan sgat bermakna buat kita... 


P/S :  semoga sahabat-sahabatku sentiasa di bawah lindungan Allah SWT..  sentiasa dilimpahi rahmat kasih-Mu Ya Allah.. permudahkan segala urusannya... aamin